sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Sanna Svensson - 2 maj 2018 21:31

Vilken skillnad på energi! Igår kändes det som att jag hade gråten i halsen flera gånger. Idag kände jag mig oövervinnerlig. Och varför har jag ingen aning om. Det kanske handlar om att jag fick kramas med honom massor igår. Det kanske hade att göra med att jag åt en bra frukost och en ljuvlig lunch (rester från gårdagens kycklingpasta). Eller att jag inte åt en utan två kokosbollar när jag kom hem.

Jag vet inte, men oj vad det gått undan idag. Först fick jag jättemycket avverkat på jobbet, vilket alltid är en bra start. Senare gick jag ett ärende åt Börje och Pernilla. Väl hemma igen väntade en glad hund som var taggad på en promenad. En runda på fältet senare var vi hemma igen. Han fick ett ben och nöjde sig så. Jag själv cyklade nästan 9 km bland naturen här.

Jag tänkte stanna och ta bilder, men struntade i det. Utan passade istället på att bara vara här och nu. Rundorna man kan ta här påminner om Sveg och Mora. Det finns massor av skog och timmer. Djur som går på ängar och fält. Och allt är bara rofyllt. Och just nu passar det mig så bra. Att bara få känna mig lite lugn och tillfreds.

När jag kom hem igen passade jag på att träna lite armar och axlar med gummiband framför Robinson. Tjejvasan 2019, you know, haha.


Omgivningen då var inte riktigt lika rofylld så då passade jag på att ta en bild, haha. Nu har jag pustat ut lite soffan. Planen nu är att ta tag i disken från igår som står i köket. Och kanske att göra något annat nyttigt tillsammans med en podd i öronen.

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards