sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 maj 2018

Av Sanna Svensson - 8 maj 2018 20:22

Vilket väder den här dagen har bjudit på. Wow!! Idag önskade jag att jag jobbade utomhus. Jag fick nöja mig med att sitta ute på lunchen och på rasten.

Efter att jag kom hem så åt jag middag och satt lite på balkongen. Sen blev det lite tvätt och senare en promenad. En promenad i bara shorts och t-shirt. Och jag blev så svettig! DÅ är det varmt. Men jag klagar inte, det kan inte bli mycket härligare än så faktiskt. Keaton var också helnöjd, trots att han flåsade ganska bra i värmen.


Just nu har jag precis kollat på ett avsnitt Robinson. Planen nu är att duscha, plocka in en diskmaskin och sen mer eller mindre sova. Natten som var var inte på min sida. Jag somnade sent och sov oroligt hela natten. Jag tror att det var sviterna av nattjobb som satt i. Så inatt hoppas jag på många fler timmar. Fast inatt spelar det egentligen ingen roll om jag sover två eller tolv timmar, jag kommer ändå vara övertaggad på att mamma och junior kommer imorgon!! Jag vet ju dock vilket alternativ min trötta kropp skulle gilla bäst, haha.


Det är tur att man har den här solstrålen i sitt liv. Kan man bli annat än glad när man tittar på dom här bilderna? Älskade Keaton.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards