sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Sanna Svensson - 5 juni 2018 06:17

Då var den här långledigheten över för den här gången, och oj så skönt det har varit. Bara en sån sak som att få sovmorgon flera dagar i rad har känts lyxigt. Eftersom Marcus har jobbat så har vi inte gjort så mycket i helgen. Stökat på med lite smågrejer typ.


Men igår gjorde vi något som förhoppningsvis kommer förbättra vår livskvalité avsevärt. Vi köpte en AC till vårt sovrum. Vi har haft det så fruktansvärt varmt dom här veckorna, och att försöka somna då är sällan det lättaste. Men igår slog vi till, och nu står den där. Vi invigde den igår och det blev verkligen svalt. Nästan kallt. Så nu får det gärna fortsätta vara varmt länge till. 


Den här veckan som jag har framför mig har jag gruvat mig lite för. Jag jobbar mycket och på två ställen har jag två pass på samma dag. Vansinne känns det som nu, men det ska nog gå det med. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards