sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 juni 2018

Av Sanna Svensson - 8 juni 2018 22:56

 


När konfettin ligger tät på marken, lukten av alkoholen känns överallt och musik spelas från varje hörn. Då saknar jag min egen studentdag. Den var perfekt från början till slut. Jag hoppas att alla studenter känner lika idag. 

Av Sanna Svensson - 8 juni 2018 13:22

Hallå på er. Det har varit ganska så tyst här dom senaste dagarna. Anledningen till det är att jag har jobbat ganska mycket, och på konstiga tider. Igår jobbade jag från 23-07, och sen tillbaka för att jobba 15-23:15. När jag stämplade ut för dagen var jag ganska slut som människa. Väl hemma dunkade jag ner mig i soffan framför TV innan vi gick och la oss. Citatet nedanför skrev jag igår och det talar nog egentligen för sig själv.


"Status just nu: Jag är så trött att jag vill dö. Men ändå vill jag göra saker. Fast jag orkar inte. Men jag blir less över att ha det ogjort." 

 

Men idag då, är det nya tag som gäller. Sista jobbpasset ska avverkas ikväll, men blir det ledighet. På dagen idag har vi fixat lite inför kommande tripp. Keaton är på pensionat, kylen är tömd och bilen ska snart tvättas och dammsugas. Sen är vi reda för att dra till Deutschland på lördag. Tjohooo! 


Det kommer troligen inte bli så mycket uppdaterat därifrån heller. Men vi kommer ju hem igen på söndag så vi hörs då. Ha en trevlig helg alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards