sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 juni 2018

Av Sanna Svensson - 21 juni 2018 22:44

Vilken härlig dag det blev det här. Imorse när jag vaknade trodde jag att den skulle bli ganska lång, för jag var så himla trött när jag vaknade. Men icke!

På jobbet rullade det på bra. Det var lugnt, men jag fick ändå intressanta saker att jobba med. Och eftersom det var lugnt på telefonen hann alla kollegor småprata lite. Vilket alltid är trevligt. Jobbet bjöd på jordgubbar och glass idag. För att det snart är midsommar antar jag. Jordgubbarna var himla goda och man fick lite sommarkänsla.

Väl hemma igen slappade jag först framför Youtube på teven, innan jag vek lite tvätt och lagade mat. Middagen blev fiskgratäng med ris och grönsaker. Mums!!

Efter maten spelade vi couronne en gång. Och jag förlorade tyvärr. Oväntat, men sant. Nu ligger vi i soffan och kollar på Mord i sinnet. En serie som Marcus velat se. Den är creepy och psykologisk, och sjukt spännande. Jag tror inte jag kommer kunna sova inatt. Tur att jag jobbar sent imorgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards