sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 25 juni 2018

Av Sanna Svensson - 25 juni 2018 12:39

Det blev ett litet midsommaruppehåll (oj, långt ord) över helgen där. Anledningen till det vet jag icke. Det bara blev så. Vi har inte gjort något speciellt egentligen.

Eller ja, i lördags kväll tog vi igen vårt uteblivna midsommarfirande genom att äta god mat och dricka cider tillsammans med min pingla Denice. Kvällen bestod av skratt i massor, prat om allt möjligt och spel. Vi hade en underbar kväll ihop.

På lördagen var det roligt och på söndagen var man lite sliten. Så som det lätt kan bli, haha. Vi tog en lång sovmorgon innan vi gick upp och städade upp det kaos som mötte oss. Sen började vi återigen att försöka bestämma hur vi vill ha det i vårt sovrum. Det slutade med att vi tog en tripp till IKEA för att kolla på måtten på en fåtölj.

Efter IKEA-besöket är man alltid hungrig. Så är det bara. Och eftersom orken inte riktigt hade kommit tillbaka så köpte vi pizza och gyros på en lokala pizzerian. Detta smaskade vi i oss framför en film.

Och idag då. Då var det tillbaka till verkligheten för Marcus stackarn, som började redan klockan 06. Jag blev upp några timmar senare än så, haha. Sen dess har jag klippt bort några slitna centimetrar från mitt hår och ätit lunch. Nu ska jag lyssna på en podd och göra något kul innan Marcus kommer hem från jobbet. Vad vi hittar på sen återstår att se.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards