sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 juni 2018

Av Sanna Svensson - 29 juni 2018 16:08

Då var det fredag igen, tjoho! Dock är jag ingen fredagsfeeling, men det är säkert för att det är jobbhelg. Och nattjobb dessutom. Då får man ju inte till dom där mysiga kvällarna på samma sätt. Jag gjorde min första natt, av tre, igår så nu är jag iallafall inne i svängen. Den natten gick relativt bra ändå. Jag hade inte sovit så mycket, men bra sällskap och en dejt med en igelkott gjorde mycket. Ja, ni läste rätt.

Vi stötte på en söt liten krabat utanför entrén. Jag ville typ ta med den in och hem. Den var så söt <3


Sen flöt natten på och tillslut fick vi åka hem.

Efter jag vaknade har jag inte gjort mycket alls. Vi har ätit lunch, suttit i soffan lite och hämtat vår tvätt som blev inlåst i tvättstugan. Marcus hade tvättat och sen glömde vi helt att hämta den. Så efter lite pussel nu har vi nu äntligen fått hämta den. Nu ska jag köra Marcus på jobbet och sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Hörs hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards