sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Sanna Svensson - 11 juli 2018 23:27

Dagen startade Marcus och jag med en lång sovmorgon tillsammans. Vi behövde verkligen sova ut efter helgens bravader. Och vi behövde bara få vara. Förmiddagen blev ganska så kort då jag skulle åka ut till en jobbarkompis föräldrars hus där vi skulle träffas några från jobbet.

Väl där väntade en otrolig utsikt och några fina vänner. Det bjöds på snacks och dricka, och bad för dom som ville. Jag bangade eftersom jag inte skulle stanna kvar hela kvällen. Iallafall, en stund senare hade alla kommit dit och femkampen som Martina hade fixat drog igång. Det var alltifrån ordlekar till stafettkubb och hejarramsor. Vårt lag kvalade in på en stark andraplats.

Efter det var slut så åkte jag hem igen för att vila någon timme innan jobbet. Det gick sådär, så jag kommer troligen vara skittrött inatt. Men det får funka det med. Här är några bilder från min dag:

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards