sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Sanna Svensson - 26 augusti 2018 15:41

Är det bara jag som känner att hösten borde vara det nya nyåret? Förra veckan när skolorna drog igång så kände jag att vad skönt det ska bli med höst och vardag igen. Och jag är mer än redo för en nystart.

Vår semester var underbar på alla sätt och vis. Och den kändes så lång. Så när det var dags att gå tillbaka till jobbet så var jag redo och tillfreds med det. Det kändes fine.

Det kändes också skönt att veta att nu ska vi bara hemma. Vi ska inte åka runt överallt, fara och flänga och vara på nya ställen var och varannan dag. Vi ska inte åka bil sent på kvällen och natten. Vi ska inte äta på Max för att vi är på resande fot. Vi ska inte bo i en packad väska. Vi ska bara vara hemma hos oss. I lugn och ro. Och jag tror att vi verkligen behöver det, alla tre.

Så hösten, jag är så redo för kalla mornar. För att äta massa bra, hälsosam och hemlagad mat. Jag är redo för soliga septemberpromenader i Lundhagsbrallorna. Det här kommer bli en bra höst.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards