sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 5 november 2018

En ledig dag ihop

Av Sanna Svensson - 5 november 2018 19:59

Denna måndag och början på veckan har vi fått spendera tillsammans, hela dagen. Myspys. Vi började med att sova utan att ha någon klocka ställd. Jag klev upp lite tidigare än Marcus för att slå in dom julklappar som jag redan har köpt. Jag kunde inte hålla mig längre!! Och dom blev så himla fina. Jag längtar bara efter att få köpa mer julklappar så att jag får slå in massa mer paket. 


Efter det åt vi lite frukost framför ett avsnitt av "Hela Sverige Bakar". Sen tror jag inte att vi gjorde någonting speciellt... Men tillslut så tog vi oss ut. Planen var från början att åka ut till Björnö och gå en promenad där, men sen fick jag ett infall och vi styrde istället mot frisbeegolfen. Det var längesen vi spelade det men idag var det dags igen. Vi körde dom sex första hålen, men sen gav vi upp. Det tar ju rätt så lång tid när man inte är så duktig, haha. Tror att vi var ute närmare en timme. Men kul var det iallafall!


     


Efter golfen hoppade vi in på Ica och handlade lite snabbt, innan vi brassade vidare hemåt. Där åt vi en tidig middag, eftersom vi inte åt någon lunch. Och sen efter det har vi inte gjort så mycket heller. Marcus har varit support åt sin mamma och jag har lagat en korvgryta så att vi har matlådor och middag framöver. Nu precis har vi fixat klart ESTA, som vi behöver inför USA och sen har vi spelat Primetime. Nu ska vi nog fixa lite bankgrejer och äta en bulle till det. Sen blir det dusch och Paradise Hotel i soffan innan det blir dejt med John Blund. 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards