sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 december 2018

Av Sanna Svensson - 21 december 2018 08:32

Idag jobbar jag min sjunde och sista dag. Efter idag går jag på en veckas ledighet. En hel vecka! Det känns otroligt lyxigt! Jag borde väl egentligen vara lite seg med tanke på att det här var den sjunde morgonen jag klev upp tidigt, men det gick faktiskt rätt bra. Säkert är det för att man är så inställd på att få den här dagen att gå, så man bara vill få den överstökad.

När jag slutar idag så tror jag att jag ska ge mig ut bland alla andra tusentals julhandlande människor. Jag behöver fixa dom allra, allra sista julklapparna innan jag bara kan njuta av att vara klar. Jag gruvar mig för att gå ut på stan idag, men det är väl bara att ta tjuren vid hornen antar jag.

Marcus jobbar kväll idag, så jag kommer vara solo fram till 23. Sen tar han också helg och julledighet. När han kommer hem vill jag bara sätta mig i soffan, dricka glögg och kolla på Jul med Ernst. Imorgon kommer mamma och junior. Då kan julmyset börja på riktigt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards