sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 29 december 2018

Av Sanna Svensson - 29 december 2018 04:39

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förrut? Först och främst, jag var tvungen att kolla igenom bilder på telefonen för att komma ihåg allt jag har gjort igår, det var en hel del! Men vi köpte våran bil, och det var mitt första bilköp. Vår vita pärla som vi har spenderat sjukt många bil i sen vi köpte den i februari. 


Sen har jag besök nya länder, många nya länder. Detta mycket tack vare kryssningen men också under vår resa till Tyskland. Länderna jag bockat av i år blev Danmark, Tyskland, USA, Mexico, Jamica och Haiti. Det blev en hel del, 


 

Tror du att 2019 kommer att bli bättre? Ärligt talat så tror jag att det blir svårt att toppa det här året. Det har varit otroligt bra på så många sätt!


Hur har ditt 2018 varit? Bra. Bättre. Bäst. 


Vilket datum från 2018 kommer du aldrig glömma? Trots att jag "jobbar med datum" väldigt mycket, så kommer jag aldrig ihåg vilket datum jag ska eller har gjort någonting. 24 november var ju datumet som vi åkte iväg på resan till USA. Det datumet kanske jag aldrig glömmer, men det är ju lite fusk också, det var ju inte så längesen. 


En period som jag inte heller kommer glömma är dagarna och veckorna som skogsbränderna härjade. Det var en jobbig och kaotisk tid. 


Vad är din största framgång 2018? Oj, den är svår. Jag gillar inte såna där typer av frågor. Jag tror att jag har utvecklats rätt mycket själv. Blivit rakare och tryggare, både privat och på jobbet. Jag har varit med om mycket, och det har i sin tur gjort att jag har utvecklats. Haha, bara det att jag blev stoppad på väg in i USA. Pust, efter det känner jag mig oövervinnerlig. 


Bästa köpet? Bilen! Vår gamla bil blev bara dyrare och dyrare i drift då den ständigt krävde verkstadsbesök så var nya pärla gjorde att vi blev lugnare i våra själar. Den var riktigt dyr men än så länge har den varit värd varenda krona. 


Vad spenderade du mest pengar på? Det gamla vanliga, mat och kläder. Sån är jag. 


       


Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela våren. Fan va bra det var då. Det var ju sol typ hela tiden, vilket såklart bidrog än hel del. Men allting var typ bara bra. Jag var ute jättemycket under våren, cyklade och promenerade. Vi fick besök och vi besökte också Sveg och Mora vilket man alltid blir glad av att tänka på. Det var nog bästa tiden på året. Jag är verkligen en människa som blir glad av sol och av att vara ute. 


       


Vilka sånger kommer påminna dig om 2018? Stiftelsens alla låtar. Oj, vad vi har lyssnat på Stiftelsen det här året. 


Vem har du umgåts mest med? Marcus och Keaton. 


 


Bästa minnet från 2018? Vår tripp till Linköping och resan till USA kommer jag länge bära med mig. 


Är det något du saknar år 2018 och vill ha 2019? Mer rutiner och mer träning. 


Vad önskar du att du hade gjort mer? Tränat, haha standard känns det som. Annars tycker jag att jag har gjort jääkligt mycket. 


Vad önskar du att du hade gjort mindre? Oj, det vet jag faktiskt inte. Degat i soffan tänkte jag spontant skriva. Men det har ju sin charm det med. Så jag får nog svara pass på den. 


Favoritprogram på TV? Får nog svara pass på den också faktiskt. Jag kommer inte på något på rak arm. Kommer säkert att komma på något om någon timme. 


Största musikaliska upptäckten? Återupptäckten av Stiftelsen, kan man skriva så? 


Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag tycker också att det är så svårt att komma ihåg vad man får när man fyller år. Men jag vet att jag fick en plattång, något som jag önskade mig! 


Vad gjorde du på din födelsedag? Jag hann med mycket då. Först var jag i Mora och sen åkte vi vidare till Sveg. I Mora firade vi först med pappa och sen åkte vi till Sveg. Där tog jag och junior oss ett kvällsbad. 


   


Finns det något som skulle ha gjort ditt år bättre? Tveksamt faktiskt!


Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära. Familj, vänner och kollegor. Dom ska ha all elogé till det. 


Det bästa du har åstadkommit iår? Oj, den är också svår.... Jag blev sjukt stolt när jag relativt nyss fick reda på att jag ska få vara med i ett projekt med jobbet. Det måste ju betyda att jag har gjort någonting bra. 


Vad vill du säga till dig själv inför 2019? Var inte så förbannat hård mot dig själv, du grejar det och du är bra precis som du är. Ha kul och framförallt - NJUT! 


 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards