sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 1 februari 2019

Av Sanna Svensson - 1 februari 2019 16:13

Hej från jobbet. Idag är det kvällsjobb som gäller. Både jag och Marcus jobbar kväll ikväll, så då känns det i alla fall lite lättare. Jag började 14:30 och han började nu 16:00. Vi har haft en väldigt mysig förmiddag och morgon, som började med sovmorgon. Det var välbehövligt efter tre dagar med uppstigning 05:20. Vi låg och drog oss väldigt länge innan vi gick upp och åt frukost i soffan fram ”Ensam mamma söker”.


Efter det gjorde vi något som jag typ aldrig trodde skulle bli av. Igår tecknade vi medlemskap hos Fitness24seven. Och idag hämtade vi ut gymkorten. Så nu är allting klart för att gå dit och börja. Vi kommer dock inte att bli såna som är där 06:15 en ledig lördagmorgon, och som sveper en protienshake efteråt. Nejnej. Men vi hoppas i alla fall att vi kommer komma dit några kommer nu i februari, och framöver också såklart. Februari kommer att bli en fullspäckad månad för oss, med mycket nytt som händer. Men att träna får i alla fall mig att rensa skallen, och det kommer att behövas. Det som känns bra i detta skitväder (snöstorm och modd) är att det nu finns ett alternativ om det är så att man vill röra på sig.


 


Iallafall. När vi kom hem igen så gick vi på en promenad med Keaton. Sen var det dags för mig att packa jobbväskan med mat, frukt och dricka. Det kommer nog göra att kvällen känns lite lättare och går fortare. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards