sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Sanna Svensson - 6 februari 2019 20:42

... idag har det verkligen lossnat på jobbet. Jag har fått tjänstetelefon och äntligen kunnat börja jobba i mina ärenden. Det är så jäkla kul. Imorgon väntas föreläsning på förmiddagen och sen blir det jobb igen som utredare. Jag vet inte ens om jag sagt att det är att jobba som utredare jag ska göra nu under projektet? Det är det iallafall. Så nu mamma, kan du med all rätt säga att din dotter är utredare. ;) Ja, men somsagt planen imorgon är alltså först föreläsning och sen jobb.

Nu blev det väldigt mycket fram och tillbaka här, men åter till dagen då. Jobbdagen idag gick rasande fort. Det sa bara poff och sen var det lunch, och poff och sen var det slut. Efter jobbet åkte jag bussen hem till Marcus. Vi snackade en stund och sen åt vi middag. Vi åkte och köpte yumyum. Marcus har varit uppe i luften idag så han var rätt trött, så jag bjussade honom på middag som lite återhämtning.

Senare i eftermiddag så har vi whatsappat med pappa och sen kollat på TV. Marcus har pillat lite på datorn och jag har diskat. I skrivande stund kollar vi på Sveriges Mästarkock. När det är slut ska Marcus plugga och jag ska duscha. Sen blir det nog sussa så småningom. Hoppas att ni alla haft en fin dag. <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards