sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 mars 2019

Av Sanna Svensson - 21 mars 2019 18:36

Ciao ciao! Har ni en bra torsdag? Det har jag. Mycket bra.

Jag har jobbat, och det var väl ingen större överraskning. Jag gör ju liksom det måndag-fredag. Jobbdagen flöt på bra. Jag har lite lugnt just nu, så jag har pillat på med lite allt möjligt. Vi var också ut i ett ärende, vilket var skönt. Det gör mycket att komma ut från väggarna ibland. Arbetsdagen avslutades vågrätt för mig, haha. Jag började blöda näsblod. Efter det gjorde jag bara lite småjobb, sen stämplade jag ut. Det var min dag. Rörigt och ostrukturerat skrivet.

Efter jobbet åkte jag buss och hämtade bilen, och sen åkte jag hem. Där åt jag mellis medan jag pratade med mamma. Sen gick jag åt Keaton åt på en promenad. Eftermiddagen bjöd på strålande sol och många plusgrader. Jag hade på mig två tunna tröjor och tights, det räckte gott och väl. Vi sken ikapp med solen.


Vi gick typ 4,5km innan vi landade hemma igen. Jag gick direkt till soffan och pustade lite, och pratade sen med Marcus.

Nu ska jag nog fixa någon middag. Och sen diska och städa lite granna. Sen är planen att åka och gymma. Just nu känns det lite motigt, men det blir bra när jag väl kommer dit. Ibland händer grejer som gör att man känner att man tamefan ska göra allt för att nå dit man vill. Just nu är jag inne i en som period. Då kör jag, lite utan att tänka kanske. Jag vill att skyddsväst och öronsnäcka en dag ska bli min vardag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards