sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 april 2019

Av Sanna Svensson - 4 april 2019 19:41

Halloj! Nu har det gått några dagar igen. Tiden går fort när man har roligt och fullt upp. Tänk att det redan är fredag imorgon. Hej och hå, vad det går.

Jag har bockat av tre jobbpass tillbaka på PKC. Det har varit både kul och mindre kul, haha. Det har varit roligt att träffa alla igen. Det har faktiskt varit skoj att svara i telefon också, man vet ju verkligen aldrig vad som kommer in. Men jag saknar att utreda. Oj vad jag saknar det. Och jag saknar vårt gäng. Lyckligtvis har jag sprungit på tre av dom. Lycka.

Annars har livet rullat på. Vi har tvättat, handlat och kollat mycket på TV. Vi har försökt att komma ikapp med allt vi ser på. Vi har en del tid och sysslor att ta igen, men sakta med säkert går det framåt. Imorgon har vi en ledig fredag ihop. Det var SÅ länge sen. Jag ser framemot det. Och jag vet att Marcus gör det också. Då ska han först flyga och till middag ska vi äta flygande Jakob. Det är så långt vi har planerat. Lagom.

För att hoppa ännu mer än vad jag redan har gjort i det här inlägget. Ikväll har jag varit ute och cyklat. Mums. Jag älskar att cykla. Ibland är jag för rastlös för att gå, då jag tycker att det går för sakta. Och jag har för dålig kondis för att orka springa någon längre sträcka. Då passar cykel perfekt. Det är jobbigt, går fort och man får se så mycket. Prima. Dagens tur blev elva härliga kilometer. Både landsväg, skog och grusväg. Bättre kan det inte bli.


Nu ska jag värma mina ben lite. Sen ska jag förbereda morgondagens middag, diska och hänga in den sista tvätten från igår. Efter det har jag inte bestämt mig för om jag ska gymma eller icke. Jag är sugen, men vi får se. Klockan 23 slutar Marcus. Då blir det onsdagens avsnitt av PH innan vi båda ska dejta John Blund. Dubbeldejt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards