sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 20 april 2019

Av Sanna Svensson - 20 april 2019 23:27

Vilka underbara, soliga dagar det har varit. Jag har njutit och åter njutit. Även när jag har jobbat har det känts okej, för jag vet att det är sol när man kommer ut igen.

Jag har tagit ganska mycket bilder dom här dagarna. Istället för massa text blir det bilder med lite text, bra va?

Igår hade vi äggbyte och äggjakt. Vissa saker blir man aldrig för gammal för. Vi gick som vanligt bananas.


Ännu mera godis blev det på jobbet. Och frukt. Mums! Dom hade fått en för mig ny lösgodis, som är som glassen lakritspuck. Rekommenderas! Det är dom där blåa.


När jag kom hem efter att ha tagit ut en timmes semester så var jag ute med Keaton och sen cyklade jag milen. Idag gick det fort längs vägarna.


Hemma igen fixade jag till vår påskmiddag. Kokade ägg och plockade fram grejer. Klockan 17 kom Marcus hem och då plockade vi fram det sista.


Det var rena sommarvärmen här idag. Jag tog klänningpremiären. Jag bara ÄLSKAR den härliga knallblåa färgen. På kvällspromenaden hade jag skinnjackan på mig. Det är vårtecken för mig!


Till efterrätt gjorde vi påsktårta. Busenkel! Måste lägga upp receptet här. Den var precis lika god som den ser ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards