sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 23 april 2019

Av Sanna Svensson - 23 april 2019 19:23

Vilken mysig dag det här har varit. Jag ska jobba natt ikväll och Marcus åkte iväg och jobbade kväll vid 16. Innan dess hann vi ändå göra en hel del. Vi började med att tvätta bilen och sen fick bilen äntligen på sig sina sommarskor.

Efter det åkte vi hem och käkade frukost. Sen drog vi iväg och fiskade. Våran premiärtur här i Västerås. Vi provade två ställen men inte ens ett litet bottennapp lyckades vi med. Dock fick vi återigen uppleva Västerås djurliv. När vi stod och fiskade som bäst såg vi något i vattnet. Som visade sig vara en orm!! En vattensnok. Usch, vad vi ryste när vi såg den. Den simmade upp i vassen och sen en stund senare simmade den upp på bryggan vi stod på. Usch! Marcus skrämde tack och lov i iväg den.


Vi fiskade vidare men efter en stund gav vi upp. Vi hade iallafall en härlig stund.


Väl hemma igen la vi oss på balkongen och slumrade lite innan vi käkade lunch. Och sen körde jag iväg Marcus till jobbet.

När jag kom hem igen solade jag lite till innan jag gick ut på en promenad. Det var skönt. Lite blåsigt men soligt och vackert.

Nu har jag lagt mig i soffan lite. Snart ska jag duscha och diska lite innan det är dags att bege sig mot jobbet.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards