sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 maj 2019

Av Sanna Svensson - 8 maj 2019 15:34

Det känns som att den här dagen har varit fullspäckad. Eller den kommer iallafall att bli det innan den är slut. Idag hade jag och Marcus äntligen sovmorgon tillsammans. Det var lyxigt att få vakna 09, och att bara kunna dra sig en stund. Vi började får dag med att käka frukost, och sen åkte vi till BMW. Vi ska lämna in bilen där tills på fredag morgon, så vi lämnade en nyckel där nu så att vi bara kan åka dit med den när vi vill. Den ska in på service och sen ska dom kolla något som kan vara fel på den. Typ garantiärende. När vi fick veta vad som kunde hända blev man ju mörkrädd.... Så nu har vi kopplat loss buren och tagit loss sprintar och allt. Så om det värsta skulle hända, så ska det vara enkelt att få ut Keaton. Usch. Det känns skönt att få besked på fredag, om något är fel eller inte... 


 


Okej, nog om det. Efter att vi hade varit på BMW åkte vi och hämta min cykel som hade kommit med bussgods. Vi fick en chock när vi såg kartongen. Den var ENORM. Man hade behövt ha släpvagn för att få med sig den kartongen. Vi fick ta cykeln på cykelstället, och sen fick vi vika kartongen tredubbel innan vi med nöd och näppe fick in den i baksätet. Svettigt värre. Men nu står den i vår hall. Och den är så fin.

 


(som ni ser tänkte Marcus "Hur fan ska det här gå till?!") 


Efter lunch var det dags för Marcus att åka till jobbet för att jobba kväll. Jag sprang igenom Ica och köpte lite smågrejer, bland annat vattenmelon. Den ska jag hugga in på snart. Mums. Sen sprang jag vidare mot tvättstugan där jag hann blippa in mig med 4 minuter tillgodo. Nu är tvätten inslängd och jag ska snart baka nougatkakor. Vi har massa nougat kvar sen i julas. Här har ni receptet om ni också blir sugna på att baka. 


 


Förutom att baka så måste jag plugga ikväll också. Jag har helt tappat både lust och fokus, så jag måste bara sätta mig ner och få det gjort. Nu kan jag inte ens skylla på att det är fint väder ute. Det är bara att göra det. Det är ungefär en månad kvar på kursen, sen är det klart för den här gången. Vad jag mer ska roa mig med vet jag faktiskt inte. Äta kakor typ, haha. Marcus jobbar som sagt kväll, men när han kommer hem ska vi ialalfall kolla på PH-finalen, innan vi kryper till kojs. Imorgon jobbar jag kväll. Ovant för mig, som oftast jobbar dag. 


Det var allt för nu. Ha en fin onsdag allihopa och bli inte alltför trötta på detta j***a aprilväder.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards