sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 maj 2019

Av Sanna Svensson - 21 maj 2019 23:36

Det är vad dagen har bestått av. Knappast genom ett yogapass, utan genom att ha varit hemma och gjort saker jag mår bra av. Dom senaste dagarna har varit en berg-och dalbana rent känslomässigt. Nu börjar banan att plana ut, men med en del återhämtning som tar sin början.

Våran morgon började med sovmorgon i vår sköna säng. Vi hade tvättstuga idag, och en hel del som behövde tvättas. Det blev sortering och sem kastade vi in sex maskiner i tvättstugan. Om allting går som det ska nu så var det sista gången på länge. Förhoppningsvis får vi en tvättmaskin levererad och inkopplad av Börje till helgen. Det känns så overkligt. Och det känns väldigt vuxet att längta efter att få en egen tvättmaskin... Hjälp!

Mellan rundorna till tvättstugan vi gick vi en svettig promenad och åt lunch. Vid 16 åkte Marcus till jobbet och jag började att kolla ikapp på Robinson ute på balkongen. Jag kollade lite, sen la jag ifrån mig datorn och startade en podd som jag somnade till. Efter en stund som jag inte vet hur länge den blev vaknade jag och kollade vidare. Så nu är jag nästan ikapp!

När det hade blivit lite svalare ute tog jag min oranga fara och åkte ut på en cykeltur. Det blev nio kilometer idag. Jag försöka att bara trampa och njuta, men som vanligt trampade jag på för kung och fosterland. Vid stora vägen finns det två fält som är bländande gula. Helt otroligt vilken färg.


Efter hemkomst blev det med Robinson och sen och skön sval dusch. Efter det har jag diskat och städat i hallen. Nu har Marcus precis kommit hem, så nu ska vi spela Mario. Puss o hej så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards