sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 juni 2019

Av Sanna Svensson - 21 juni 2019 20:11

Om några få ynka timmar är det äntligen dags för semester. Det känns helt sjukt overkligt. Imorgon tar vi lasset med en del, hehe, packning och drar oss mot Härjedalen.Det ska det semesterfiras med nära och kära. Jag ser verkligen framemot det. Det kommer vara så välbehövligt! Semestern kommer bjuda på fiske, mys och annan trevligt. Det ska bli skönt att bara komma bort från jobb och vardag. 


Något jag kan säga är att jag inte har haft speciellt mycket midsommarkänslor idag. Förutom det man har sett på Instagram och Facebook typ, haha. Jag hade med mig lite extra gott mellis för att göra jobbkvällen lite roligare. Vattenmelon, godis och körsbärstomater. 


Och det som ändå var det bästa med dagen, förutom att jag går på semester idag, är att jag fick träffa pappa och Anki en snabbis. Dom flög till värmen från flygplatsen i Västerås idag. Vi hann med att träffas en timme ungefär. Det var härligt. 


Näe, nu ska jag damma av mina sista timmar. Hittills har det varit en del att göra, diverse uppdrag. Så tiden har gått fort. Jag hoppas att det fortsätter så. Puss o hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards