sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 1 juli 2019

Av Sanna Svensson - 1 juli 2019 11:07

I skrivande stund rullar bilen snart in i Huskvarna och vi har Vättern vid sidan av oss. Vackert. Vi har ungefär 17 mil kvar när jag skriver det här. Sen är det dags. Kundvagnsrally, trötta ben och blodsockerfall - jag tror jag snart kommer träffa på er.

Resan har hittills flutit på fint. Vi har käkat hemmafixade rostbiffsbaguetter och stannat i Ödeshög där vi köpte choklad på chokladfabriken Narr. Vi handlade där när vi åkte till Tyskland för lite mer än ett år sedan och idag besökte vi äntligen stället igen. Deras chokladdoppade nötter och mandlar är magiska.


Såhär nöjd var jag efteråt. Jag är också nöjd för att mamma färgade mitt hår när vi var i Sveg. Så nu är jag en brownie igen.


Nu ska jag vara social med Marcus. Vi hörs!

Av Sanna Svensson - 1 juli 2019 00:20

Väskorna är packade, mackorna är fixade och ligger i kylen. Vi ska hoppa i säng och sova. Imorgon beger vi oss söderut, ganska långt söderut. Vi ska först besöka Ullared. Jag tänker på det med skräckblandad förtjusning. Jag längtar efter att få fynda saker jag har skrivit upp på min lista. Men jag får lite stress när jag tänker på alla människor och kundvagnar vi ska trängas med. Pust...

På återseende, det blir ett nytt äventyr det här. Garanterat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards