sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2019 20:12

En av flera fina presenter har nu fått flytta in på den plats som den ska vara. Den här kudden föll jag handlöst för när jag såg den i Sveg. Passar perfekt hemma hos oss. Planen är att den ska hamna i sällskap med lite andra naturmotiv och saker.


Bara jag har fått ström i mina hörlurar så ska jag dra på Ica och säga hejhej till Marcus. Sen ska jag gå på gymmet och träna lite granna. Jag längtar efter träningsvärk. Fin känsla, så länge man kan gå ordentligt. På tal om träningsvärk. Jag fick hem mitt nya set med träningskläder idag. Från Stronger. Me like a lot. Det var allt för nu. Ciao!

Av Sanna Svensson - 8 augusti 2019 15:21

Igår var det min dag. Hela långa dagen. Jag blev firad med bravur i helgen så igår var det bara jag och Marcus som kalasade. Min dag började med att Marcus sjöng en snutt och jag fick massor av paket. Han skämmer bort mig den där killen. I ett kuvert som jag fick fick jag också att vi senare på kvällen skulle ut och äta middag på Agill.

Under dagen gjorde vi inget speciellt. Vi gick en sväng, spelade Mario, kollade på TV och kollade på mina presenter. Sen på eftermiddagen vilade vi innan vi gjorde oss redo för en mysig middag.

Vi hade världens bästa kväll. Vi drack en sangria till fördrink och sen åt förrätt.

Jag åt burrata och Marcus åt någon oxfilégrej med soya och andra konstiga saker typ, haha. Han tyckte den var god iallafall. :D


Till varmrätt delade vi på en grillmix. Då fick man lite allt möjligt. Kyckling, kött och grönsaker. Och potatis och såser till. Så himla gott, men kopiöst mycket mat. Vi åt typ hälften, haha.


   

Mätta och åter mätta satte vi oss på bussen och åkte hem igen. Där slasade vi ner oss i soffan och kollade på Johan Falk medan vi åt chokladboll på efterrätt.

Jag ska passa på att återigen säga tack för alla gratulationer, presenter och uppvaktningar. TACK! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards