sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 10 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 10 augusti 2019 08:49

Den 14 juli skrev jag ett blogginlägg. Jag var taggad på livet och att få komma igång. "Det liksom känns som att saker och ting är i startgroparna och bara väntar på att explodera och sätta igång." skrev jag då. Nu har det exploderat. Med buller, brak och knak.

I september börjar jag en 10-veckors utbildning. En utbildning jag har haft som mål att gå ända sen jag började på PKC. Och nu ska jag få göra det. Det är en utbildning som per automatik inte kommer göra någon förändring, så som ny tjänst eller likande. Men. Den kommer sitta som en smäck på mitt CV. Den kommer förhoppningsvis att förbättra mitt läge när jag söker nya jobb. Den kan också påverka min väg mot att bli polis. Den väger rätt tungt med andra ord.

När jag fick veta att jag blev erbjuden en plats skrek jag rätt efter efter telefonsamtalet. Ren och skär lycka. Bra jobbat Sanna, riktigt bra jobbat. Tuta och kör nu. And girl, you didn't dream too big.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards