sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 12 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 12 augusti 2019 23:07

En lång och konstig dag går nu mot sitt slut. Den började redan strax efter sju imorse. Då gick resan mot Arlanda där jag släppte av Marcus. Det kändes aningen konstigt att åka till Arlanda, men att själv inte gå in. Och att inte heller Marcus följde med tillbaka. Han åkte iallafall iväg på eget äventyr och kommer tillbaka imorgon kväll.


Jag åkte hem och käkade rester till lunch framför en film. Sen var jag bara hemma och skrotade på innan jag blev supertrött och gick och vilade en stund.

På eftermiddagen hade jag bestämt mig för att ta en promenad, så det gjorde vi. Vi fick vänta lite på regnet men tillslut gick vi ut. Det regnade till och från under våra sex kilometrar men det var mest skönt faktiskt.


Här undrar Keaton varför vi ens är kvar i lägenheten och inte är ute i skogen.

På bilden nedanför är han betydligt mycket nöjdare.


Lagom trötta hann vi knappt hem innan himlen öppnade sig. Vi fick kuta sista biten för att inte bli helt dyngsura.

Väl inne blev det havregrynsgröt utan mjölk till middag och en film till. Dusch, ansiktsmask och insmörjning har också avverkats. Nu ska jag sussa. Sängen är tom. Väldigt ovant. Godnatt hörrni, hörs.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards