sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 16 augusti 2019 21:33

Vad gör du just nu?

Just nu jobbar jag. Jag får snaaart gå hem.


Vad skrämmer dig?

Jag känns ganska vanlig på den här fronten. Jag är rädd för att drunkna eller krävas, eller att dö på något sätt överlag. Spindlar och ormar. Cancer. Sjukdomar. Att mista någon.


Vad peppar dig?

Människor som följer sin väg och som gör det bra. Att få beröm för något man börjat med gör att man vill fortsätta.


Vad vill du ha som huvudsyssla om fem år?

Polis i yttre tjänst.


Vad är det sista du tänker på innan du somnar?

Just nu tänker jag mycket på hur vår framtid kommer se ut inom kort. Tankarna snurrar just nu värre än vanligt.


Vad måste du ha hemma i matväg?

Grädde, crème fraiche, potatis, lök och grönsaker. Det kommer man långt med. Då kan man alltid trolla ihop något.


Vad gör du när du är arg?

Antingern är jag tyst, eller så skriker jag eller så gråter jag. Eller så går jag därifrån.


Vad äter du helst?

Tacos <3


Vad vill du köpa?

Mycket!! För mycket. Men det jag tänker på mest just nu är en ny cykel och längdskidor.  

Av Sanna Svensson - 16 augusti 2019 03:07

Det beskriver min dag ganska bra. Den började bra. Marcus började 10 så vi tog sovmorgon ihop. Sen åkte hann till jobbet och jag åt frukost och tog det allmänt lugnt. Vid 12-tiden cyklade jag till Hälla för att först gymma och sen handla. På gymmet cyklade jag först något typ av program där man körde tyngre och tyngre motstånd ju längre tiden gick. Jag körde i 20 minuter och det var precis vad jag orkade med. Det blev 6-7 kilometer och benen skakade rejält när jag klev av. Efter det körde jag lite övningar för armarna. Mina armar har nog aldrig i sina liv fått så mycket träning. Jag har typ aldrig tränat armar...


 


Efter cirka 45min tackade jag för mig och knatade mot Ica för att handla till en mysig middag. Sen kom jag ut och skulle cykla hem och möttes av den här synen: 


 


Det var bara ett framdäck kvar. Någon jävel hade tagit min cykel. Mitt på blanka dagen på en parkering vid ett köpcentrum. Fy fan säger jag bara. Det trodde jag ändå inte skulle hända. Så om någon ser denna vackra skapelse någonstans, så vet ni till vem ni ska höra av er. Trots att det "bara" är en cykel så gör det fan ont i hjärtat. Vi var goda vänner men fick för lite tid ihop. Usch, så less. 


 


NÅGOT bitter tog jag bilen hem, duschade och gick och la mig och sov i drygt 1,5 timme inför nattjobb. Sen jag gick upp var kände mig lite gladare. Jag började förbereda middag och åkte sen och hämtade Marcus. Vi käkade kött och potatis, och sen hann vi kolla på en bra film innan jag åkte till jobbet. Det var min dag i korta drag. Känslomätaren har verkligen gått upp och ner idag. 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards