sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 20 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 20 augusti 2019 01:18

I flera nätter har det sista jag tänkt på innan jag somnat varit på det. Jag har tänkt på hur jag reagerar när jag får veta det. Vad dina föräldrar kommer säga när du ringer dom och berättar. Hur jag ska säga grattis flera gånger om.

Inatt när jag somnar vet jag allt det här. Idag fick Marcus veta att han fick det jobbet han har sökt. Han ska få leva sin dröm och jobba som pilot. Han fick jobbet!! Kvällen har bestått av floder med tårar, kramar och glada telefonsamtal. Wow. Vem kunde tro att den här veckan skulle starta så här bra?

Just nu är allting mest chockartat. Det är ren glädje blandat med skräck. Han kommer att flytta ifrån mig. Det handlar redan om längtan och sorg. Förväntan och separationsångest. Alla känslor åker just nu runt runt. Men det får vara så. Det får vara jobbigt för det kommer gå bra och det kommer vara värt det. Det kommer bli bra det här. Grattis igen älskling, du är grym och du är så himla värd det här <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards