sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 21 augusti 2019 08:55

Halloj igen!

Jag tänkte säga att det har inte hänt så mycket sen sist, men det är klart att det har det. Dagarna består numera av att hjärnan går på högvarv. Det är mycket som händer och som ska planeras. Jag har sökt flera jobb, Marcus har nästan blivit med lägenhet i Sveg. Vi diskuterar och klurar mycket på hur vi ska göra med bil, pengar och boende. Ja, herregud. Hur det kan bli. Tillsammans med detta så hänger massor av känslor i luften. Dock sa Marcus någonting klokt igår. Han sa att det kommer ju inte bli "på riktigt" och tufft fören efter jul. Innan dess så kommer vi ändå kunna träffas rätt mycket. Det gjordes att allting kändes bättre, och inte lika abrupt.

Idag jobbar jag dag. Jag sov oroligt inatt vilket gör att mina ögon är väldigt tunga och svider idag. Det ska bli skönt att sluta tidigt.

Ja men mer än så hade jag väl egentligen inte att säga. Så jag tackar för mig så länge. På återseende.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards