sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 augusti 2019

Av Sanna Svensson - 27 augusti 2019 20:44

Halloj alla! Det här blir en sammanfattning av igår och idag. Igår måndag jobbade jag först till 16:30. Jag åkte hem och städade en del. Jag hade också fått paket och min puls gick upp några slag när jag såg var det var. Dom första två böckerna inför plugget. Jag blev rätt taggad också så jag bläddrade lite i dom på en gång... Sen käkade jag nudlar till middag i min ensamhet innan jag fixade mig och inväntade Marcus som slutade 19. Då gjorde han sig klar lite snabbt och sen drog vi iväg till stan där vi gick på bio. Lejonkungen :D


   


Somsagt, Lejonkungen. Jag är inte en av dom som är uppväxt med att ha sett den 150 miljoner gånger som 99% av alla andra 90-talister. Jag tror att jag har sett den två gånger och första gången var fleeera år sedan. Jag visste därför inte riktigt vad som väntade. Jag mindes inte ett skvatt om filmen, förutom att jag känner till Timon och Pumba, haha. Filmen var iallafall sjukt bra. Jag satt som klistrad hela filmen. Men jag kan för mitt liv inte förstå hur barn vågade kollade på den när den kom, jag och Marcus hoppade till en gång och var nervösa massor av gånger. Men fantastisk film och så bra gjord. Jag rekommenderar ALLA att se den. 


 


Efter bion var det kväll och vi åkte förbi Ica innan vi sen åkte hem och sussade. Och så var den dagen slut. 


Idag tisdag var det dags för jobb igen. Vi hade APM som start på dagen. Vi hade besök av brottsofferjouren som berättade om sin verksamhet. Efter det hade inte chefen så mycket att berätta så hon bestämde att vi skulle gå och fika i stället. Mycket uppskattat initiativ. Jag åt morotskaka och drack en smoothie. Eller rättare sagt, jag åt en halv morotskaka. Den var så stor, men så god. 


 


Efter vi hade fikat klart blev det långlunch. Jag passade på att uträtta lite ärenden. Jag var på Åhlens och handlade till Viola och sen var jag på HM för att kolla på träningst-shirts. Jag hittade ingen som föll mig i smaken, men jag hittade något annat. Spana in det här setet. Jag föll som en fura. Himla mysigt och snyggt. Jag hittade först tröjan, och blev kär i den. Sen hittade jag byxorna och tillsammans. M-M-M. Jag ska mysa runt i det här i höst. 


 


Sen blev det back to work där jag köttade på fram till halv sex då jag åkte hem. Hemma har jag slappat, gått en skön promenad i skogen och pratat med mamma och lillebror. Jag berättade för lillebror att Marcus ska flytta hem och att jag ska vara mycket i Sveg i höst. Om han blev glad? Han körde några glädjedanser och sa att det här var dom bästa nyheterna han hade hört. Marcus slutar 23 så nu ska jag första roa mig medan jag inväntar honom och sen sussa-time. Puss å hej till vi hörs nästa gång. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards