sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 6 september 2019

Av Sanna Svensson - 6 september 2019 01:27

Den rubriken känns inte helt obekant. Känns som att jag har skrivit den flera gånger förut, haha. Men det är det min dag har bestått av. Eller består av rättare sagt. Imorse vaknade jag upp bredvid Marcus. Så skönt med sovmorgon utan krav. Vi åt frukost och sen pluggare Marcus. Jag pusslade. Jag började med det igår onsdag, tror jag? Nu är jag snart klar.


Iallafall. Sen gick vi ut på en promenad. Det blev en fältet-runda. Nu samlade på oss sol och ljus. Riktigt fin höstdag.


Mina snyggingar <3

Hemma igen så åt vi rester till lunch och sen körde jag Marcus till jobbet. Hemma därifrån igen så pusslade jag lite mer innan jag la mig och vilade. Jag sov i typ 1,5 timme. När jag vaknade så gjorde jag inget speciellt. Städade lite, åt rester till middag. Fixade väskan inför jobb. Ja, och sen var det dags att åka. Och nu sitter jag på jobbet. Första natten av tre.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards