sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2019

Bättre sent än aldrig

Av Sanna Svensson - 17 oktober 2019 19:40

Det var några dagar sen sist nu. Livet har kommit imellan och det har varit fullt upp. Att kombinera flytt, plugg, vardagsliv och allt däremellan är inte helt lätt alla gånger.

Just nu är vi i Sveg och har varit här sen i tisdags. Vi åkte upp med ett lass grejer och sen har vi stökat med lite annat.

Idag vaknade vi upp hos mamma. Vi tog en lugn förmiddag innan vi åkte och gjorde lite ärenden. Vi tog en lunchdejt på kondis och sen åkte vi till Härjis. Där har vi nu lagar mat och sen köpte vi med oss chokladboll som vi åt till efterrätt.

Nu på kvällskvisten ska vi nog bara slappa och plugga lite. Av olika anledningar har det knappt blivit nå plugg gjort för mig sen jag kom hem från Växjö. Men idag satte jag mig ner och lyssnade på några föreläsningar. Bara man kommer in i det igen så kommer man ju ihåg hur roligt det är och att man bara vill lära sig mer och mer. Så jag kommer nog inte kunna låta bli att hålla fingrarna borta från datorn ikväll.

Imorgon åker vi tillbaka till Västerås. Där kommer jag vara kvar sen tills jag ska till Växjö nästa gång. Det ska bli skönt att landa lite och bara vara på samma ställe ett tag.

 
 
Stina

Stina

17 oktober 2019 20:10

Det är inte lätt att balansera massa grejer på samma gång. Hälsningar ifrån en mamma med en 15 månaders tjej hemma, som pluggar på distans 75% och jobbar. Haha!

http://stjarnansstad.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards