sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 december 2019

Av Sanna Svensson - 2 december 2019 18:42

En vecka som börjar med ledig dag är en bra vecka. Speciellt när den dagen innehåller strålande sol. Äntligen fick jag ut och lapa rejält med D-vitamin. Vid halv elva i förmiddags gav jag mig iväg. Med en bra podd i öronen så kändes livet bara väldigt bra. Jag knatade den rundan jag ofta cyklar sommartid. Det måste vara bland Västerås vackraste platser. Hästar, ängar och grusvägar. Jag bara njöt. Förutom när jag halkade några gånger och fick göra några snygga ninja-moves för att rädda situationen.


Ja, ni ser ju vilket paradis. Jag gjorde en liten extra avstickare så att det stod att jag gått 10 km på klockan. Det kändes bra i hjärtat. När jag kom in var jag varm i ansiktet av solens strålar. Åh, tänk till våren när man börjar få fräknar. Mmm, det är bra tider.

Iallafall. Hemma igen åt jag lax och broccoli till lunch och sen kollade jag lite youtube under en filt för att få tillbaka normal temp igen. Jag har också slagit i några paket och tvättat några maskiner. Nu på kvällskvisten har jag fixat matlådor till min tvådagars-jobbvecka. Det är fortfarande några timmar kvar på det här dygnet. Jag tror jag ska börja packa lite. Jag åker till Sveg på onsdag, vilket jag nog inte har sagt? Sen får vi se vad kvällen bjuder på. Hörs hej!

Av Sanna Svensson - 2 december 2019 14:28

Min bästa vän är en vän som är en sån där typiskt bra person som man inte behöver prata med varje dag, för man vet att när man träffas igen så är allting precis som vanligt och ingenting känns krystat eller konstigt. En vän som man vet har ens rygg och som man har så himla kul med när man väl träffas. Min bästa vän heter Karin förresten. 


 


Vi har hängt ihop sedan kanske fyran? Kanske femman? Jag vet inte riktigt när vi började att hänga. Men sen hamnade vi i högstadiet tillsammans. Jag minns att vi båda blev megabesvikna över att vi hade hamnat i en sån dålig klass, haha. Det visade sig tillslut att det blev hur bra som helst. Genom åren har vi gått igenom en hel del ihop. Allt från att spana in skid-killarna när vi gick i sjuan till att tillsammans slita vårt hår under gymnasiets lektioner. 


Sen jag flyttade till Västerås har våra träffar inte blivit alltför ofta, men när vi väl har setts, oj vad kul det har varit. Och jag ser verkligen framemot att börja umgås igen ordentligt när jag också kommer till Sveg. Jag har redan tänkt ut att jag och Marcus ska följa med henne och Jens på skoterutflykter, att vi ska kolla på Bonde söker fru tillsammans och att vi ska träna MRL ihop varje måndag. Sen ska Keaton och Selma bli lika bra vänner som vi är. Det har vi bestämt, det är bara dom två som inte har fattat det än. 


Hur som helst, den här tjejen är jag väldigt glad över att ha i mitt liv. Kärlek till henne! <3 


       


28 dec 2010

Var då inte det lättaste att välja en här,för jag har så otroligt fina och underbara vänner,hela bunten men om jag måste välja så blir det Sara som är min närmsta,eller vad man säger!


Vi har inte kännt varandra så himla länge,typ 4 år,men under den tiden har vi kommit varandra väldigt nära,men är nog egentligen nu i 7-8:an som vi har kommit varandra så nära att man kan berätta vad som helst,för Sara vet saker om mig som inte en enda människa på hela jorden vet,eller ens kunnat ana!

Sara är den jag pratar med när jag är pratsjuk,den jag skrattar med när jag är lycklig och den jag gråter med när allt känns åt helvete!


Och på dom här 4 åren så har vi ju hunnit med att fixa en massa minnen,bra,dåliga,"seriösa",roliga,tokiga,läskiga!Listan skulle bli lång om jag skulle rabbla upp allihopa,så struntar i det!


Men en sak är då säker!


Jag älskar dig Sara Östling!


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards