sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 12 december 2019

Av Sanna Svensson - 12 december 2019 15:15

Som utlovat. Wow. Jag tänkte skriva lite och lägga upp bilder på vad jag gjort i Sveg. Det var ju ett tag sen nu känns det som, även om det bara gått några dagar. Jag kom ju som sagt dit på onsdag kväll. Det blev en pizza i Ljusdal och sen åkte jag buss sista biten till Sveg. Allt gick som det skulle. Fantatiskt. 


På torsdagen var planen att kolla när Marcus spelade curlingmatch. Verkligheten blev att jag hoppade in i laget Marcus skulle möta. Så jag spelade också curlingmatch. Det var fantatiskt roligt att köra igen. Det var flera år sen sist. Men oj vad mycket man hade tappat gällande balansen. Jag fick åka och spänna mig nästan hela tiden för att hålla mig på benen. Jag hoppas att det blir fler curlingmatcher framöver. 


Jag har också varit på dejt med dom här grabbarna. 


 


Sen har det varit julpyssel för hela slanten. Vi har klätt granen, bakat pepparkakor och gjort pepparkakshus. Vi har julpyntat, bakat och sen har en Nisse flyttat in hos oss. 


     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards