sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 14 december 2019

Av Sanna Svensson - 14 december 2019 21:26

Hej från en ensamvarg denna lördag. Den här helgen kom väldigt välkommet. Det känns som att veckan har gått i ett och att jag knappt varit hemma. Så en ledig helg nu satt väldigt fint.

Det roligaste den här veckan var helt klart julbordet i torsdags. En roligt kväll tillsammans med bästa kollegorna. Jag jobbade till 16, fixade mig snabbt och sen möttes några av oss upp på Pitchers. Efter 1,5 timme där gick vi vidare till där julbordet var. Det blev en kväll med god mat och dricka, mycket snack och skratt. Min kväll slutade vid 22 då jag tog bussen hem.


Det var den enda bilden jag tog under kvällen. Bjussar på en bild från förra året.


I fredags klev jag upp tidigt, tidigt för att jobba. Det var ändå helt okej. Vi tände ljus, åt lussekatter och kollade på lucia på tv. Dagen gick fort och vid tre tog jag helt. Då hämtade jag åt lite paket och sen ringde jag till pappa för att gratta och välkomna honom hem <3

På kvällen gjorde jag inte mycket. Åt stekta tortillabröd till middag och sen spelade jag schack på datorn, haha.

Idag ställde jag inte klocka utan sov ut ordentligt. Jag vaknade strax före nio. Sen jag vaknade har jag tagit det väldigt soft. Det var en sån dag idag. Kollat på en film, youtube och spelat. Sen har jag också dammsugit och tvättat lite. Och ätit pasta med lövbiff och grädde till middag. Mycket mumsigt.

Ikväll har jag också slagit in paket och kollat på en film. Nu ska jag nog starta en diskmaskin och sen blir det nog sussa. Så trött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards