sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 december 2019

Av Sanna Svensson - 17 december 2019 07:55

Hur sjukt är inte det? En liten ynka vecka tills tomten kommer och knackar på dörren. Det är inte klokt, va fort tiden har gått.

Vässan bjuder inte på särskilt mycket julstämning. Igår regnade det, alltså ööösregnade. Så ingen snö någonstans. Vi har inte julpyntat någonting i lägenheten så man får inte speciellt mycket julstämning där heller. Det är mina kalendrar och inslagna paket isåfall.

Nu låter jag jättebitter här, haha. Det är jag inte. Snart får jag åka upp till Sveg och jag hoppas verkligen att snön ligger kvar där tills jag kommer.

Idag iallafall är det jobb på schemat. Några timmar i Vässan och sen ska jag åka till Norberg för att ha julfika och möte där. Sen ska jag åka hem och då är jobbdagen slut. Påväg hem ska jag stanna till på Erikslund men sen blir det raka spåret hem igen. Det var min dag och mina tankar. Hoppas ni alla får en fin tisdag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards