sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 5 januari 2020

Av Sanna Svensson - 5 januari 2020 04:31

Planen när jag la mitt schema för tiden när jag och Marcus skulle vara särbos var att jobba mycket på kort tid, för att kunna vara ledig mycket sen. Det har funkat bra. Tills i helgen. När en stor del av flyttlasset ska gå. Jag sitter just nu på nattpass två av två. Om någon timme ska jag hem och sova, för att sedan åka tillbaka hit och jobba kväll.

Marcus och hans päron ska bära ner en miljon kartonger och en del möbler som ska till Sveg. Lägenheten ska vara så fin inför visning och därför ska vi ta bort så mycket grejer som möjligt. Ja det är väl status just nu.

Men spana in det här. Ett vitt fint rum. Vi är löjligt nöjda.


Tänk när vi städat bort allting, va fint det kommer vara då. Idag har vi också fått in duschväggar i badrummet. Lägenheten har aldrig varit så fin, och nu ska den säljas.

Sånt är livet. Nu ska jag fortsätta jobba. Det blev ett rörigt inlägg men så kan det gå. Hjärnan är ju inte alltid på topp 04:31 liksom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards