sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 januari 2020

Av Sanna Svensson - 8 januari 2020 22:59

Hej från en rätt mör, lite stressad och trött Sanna. Det är mycket i huvudet nu och ännu lite fler känslor i kroppen. Det är mycket som sker nu. Om kvällarna håller jag på att städa lägenheten för på tisdag ska den fotograferas för att sedan läggas ut till försäljning. Det är rörigt här hemma. Saker överallt, saker som ska slängas, rengöringsmedel. Ja, ni vet. Bara rörigt.

På jobbet den här veckan hjälper jag dom nya, vilket innebär mycket frågor och att man måste tänka på ett lite annat sätt. Jag har varit så trött när jag kommit hem dom här två dagarna. Vid 20 har jag slumrat till i soffan.

Just nu känns det som att den här och nästa vecka bara ska tas igenom. På vilket sätt? Det kvittar. Dom ska bara göras. Så om jag är mer snurrig än vanligt, så vet ni varför.

Nu ska jag göra en inbakad fläta och sen sussa, förhoppningsvis bra. Imorgon är en ny dag och jag hoppas att den går min väg. Puss och hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards