sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 20 januari 2020

Av Sanna Svensson - 20 januari 2020 19:34

Halloj från en väldigt, väldigt trött Sanna. Det har hänt mycket sen sist. Jag har jobbat min sista dag på PKC. Det gjorde jag i fredags. Det gick ändå bra att säga hejdå till alla. Jag trodde nog att det skulle vara värre. Troligen så hade jag så mycket i huvudet att jag inte kunde ta in mer känslor. Så nu har jag gått ut genom dessa dörrar för sista gången.


I lördags förberedde vi hela lägenheten för dom visningar som ska hållas framöver. Vi packade ihop det sista som vi behövde ta med. Och sen var det städning för hela slanten. Putsa kakel, städa lådor, fixa till i förrådet. Ja, massa sånt. Mycket som skulle göras men tillslut blev vi klara. Vi sa hejdå till lägenheten och rörde oss norröver. Strax efter 24 kom vi fram till Sveg.

Och sen var det söndag. Vi sov ut och gick sedan upp och började att packa upp saker i lägenheten. Vi träffade mamma och lillebror, spelade Mario och fikade. På kvällskvisten åkte jag mot Östersund där jag befinner mig nu. Incheckad på ett hotell för att spendera kommande vecka här.

För idag gjorde jag min första arbetsdag för polisen Jämtland/Härjedalen (!!!) Wow. Tänk att det tillslut gick vägen och att jag hamnade här. Det var ingen klockren väg hit, men oj så bra jag tror det här blir. Jag har blivit så bra bemött av alla. Otroligt många nya ansikten och namn, ett nytt polishus och nya intryck. Det är inte konstigt att man är lite snurrig. Jag längtar efter att få börja jobba på riktigt, det kliar i fingrarna.

Kvällen har och kommer jag spendera på rummet. Jag köpte en sallad som fick bli middagen och sen har jag pillat lite på datorn. Jag tror jag ska ta ett bad sen och bara andas lite.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards