sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Sanna Svensson - 2 februari 2020 23:14

Äntligen på hemmaplan! Så underbart. Och vilken söndag det varit. En sån där perfekt, vanlig söndag som jag längtat efter. Vi unnade oss en sovmorgon idag, eftersom det blev sent kvällen innan. Så vi gick upp vid 10 och käkade frulle. Sen började vi städa lite innan mamma och junior kom vid 12. Då knatade vi till curlinghallen för att spela. Första gången för mamma och andra för junior. Vi lärde dom hur man gör och sen spelade vi match, både på stor och liten plan. Så kul. Och dom var så duktiga!


Älskling <3


Dom ser riktigt proffsiga ut måste jag säga.

När vi kände oss nöjda gick vi hem till oss. Jag och Marcus slängde i oss lunch och sen fikade vi innan dom sparkade hem igen. Då var vi lite trötta så vi la oss i soffan och jag slumrade till ett tag. Välbehövligt.

På eftermiddagen och kvällen har vi tagit en promenad, ätit middag, sorterat tvätt och kollat på Lyxfällen. Nu ska jag sussa. Imorgon ska jag jobba första passet i Sveg. Det känns lite pirrigt och nervöst. Det kommer kännas så konstigt att gå till jobbet, och att då gå till polisstationen här. Jag tror att benen kommer dra mot att gå till Ica, av gammal vana. Men icke. Nu väntar nya uppgifter. Så spännande. Det kommer bli kanon det här. Godnatt och på återseende!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards