sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 17 april 2020

Av Sanna Svensson - 17 april 2020 18:03

Då var den här jobbveckan slut. Vad fort det har gått. Igår var jag i Svenstavik och jobbade. Första gången på länge kändes det som. Fast det är långt att åka så var det kul att komma dit. Jag gillar mitt kontor där. Efter jobbet åkte och köpte thaimat till middag. Sen brassade jag hem, bytte om till träningskläder och sen knatade jag och Keaton till flygplatsen. Jag ville se när Marcus landade för att sen kunna åka hem honom hem. Det blev halvtight så vi fick springa en bit. Men vi hann så vi såg landningen.


Sen åkte vi hem och värmde thaimaten. Vi kollade på tv och sen var det läggdags. Det var den kvällen.

Idag har timmarna sprungit iväg på jobbet. Det har gått så fort! Men jag har haft en del att göra, så då går tiden fort. 16:15 kände jag mig nöjd och knatade hem. Sen jag kom hem har jag ritat hur ett kök kan se ut, haha. Tycker det är löjligt roligt att fantisera och drömma sig bort. Nu ska jag stoppa i hörlurar och lyssna på en podd medan jag städar. Vid 20 kommer Marcus hem. Då blir det middag och fredagsmys.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards