sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 3 maj 2020

Av Sanna Svensson - 3 maj 2020 22:06

Då var söndagen här och långhelgen slut. Den var varit bra, väldigt bra. Det känns lyxigt att automatiskt bli ledig när det är röda dagar. Det är inte direkt någonting som jag är van vid. Men desto längre ledighet, desto mindre vill man gå till jobbet på måndagen.

Jag tänkte berätta lite kort om min helg. På torsdagen åt vi som sagt tacos och hade en soft kväll.

På fredagen på dagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde? Vi tog sovmorgon men sen vet jag faktiskt inte, haha. På kvällen så lagade vi iallafall en supergod middag. Kött, potatis och pepparsås. Och så drack vi cider. Efter middagen drack vi med cider och spelade lite olika spel. Kvällen blev sen natt, nästan tidig morgon innan vi gick och la oss. En väldigt lyckad kväll som vi verkligen behövde.

På lördagen var vi lite sega som man lätt kan bli efter en kväll med alkoholhaltig dryck. Vi sov länge, typ till lunch. Sen käkade nachotallrik innan vi tog tag i livet. Vi gick ut på en promenad där vi gick ner till Sandtjärn och sen stannade vi till hos mamma och sa hej. Perfekt saft-depå-stopp.

Påväg hem därifrån bjöd vi in oss själva på grillat i Härjis. Så vi handlade lite och sen åkte vi dit. Det var en fin kväll och skönt när det är ljust så länge. vi njöt av maten, så gott med grillat. Efter någon timme åkte vi hemåt. Vi hade inget bättre för oss så vi crusade runt i Herrö och sen lite på Sveg.

Och idag känns det som jag inte har gjort annat än att promenerat, haha. Förmiddagstur, sen gick jag och mamma hem från flygplatsen och sen nu har jag och Marcus precis kommit in från kvällspromenaden. 9 km har jag skrapat ihop under dagen. Najs! Keaton kommer nog sova gott inatt. Jag med. Förutom promenad har vi ätit kyckling med currysås till middag och handlat. Nu ska vi nog bara landa i soffan en sväng innan sängen kallar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards