sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 4 maj 2020

Av Sanna Svensson - 4 maj 2020 22:07

Halloj! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det fint. Jag har haft en bra start på veckan. Det kändes som att jag fick mycket gjort på jobbet idag. Blandad kompott vilket var skönt. Det gör att dagen flyter på. På lunchen smet jag dessutom hem och kollade på PH med Marcus.

Efter jobbet hade jag storslagna planer. Skulle jag gymma på jobbet tro? Eller gå brorundan? Eller både gå och göra några övningar? Vad jag egentligen gjorde? Åt knäckemackor med ost och kollade på tre avsnitt av serien You. Och så var det med det. Ibland är det okej det med.

När Marcus kom hem från jobbet åt vi sallad från Svegskrogen till middag. Sen åkte vi ut till dammen där vi knatade fram och tillbaka. Utsikten var magiskt! För några veckor sedan gick vi där och då var det is på hela sjön. Folk åkte till och med bil på isen. Nu var sjön helt öppen och det gick vågor på den.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards