sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 16 juni 2020

Av Sanna Svensson - 16 juni 2020 11:29

Hej från ett soligt Svensta! Här sitter jag och mest längtar ut. Idag hade man velat ha ett utejobb. Eller? Hade man svettats ihjäl då kanske? Det känns iallafall fruktansvärt tråkigt att sitta på ett kontor dessa dagar. men men. Jag ska snart gå och köpa lunch, så då får jag njuta av solen litegrann. 


Utöver jobb så händer det inte så mycket. Jag solar, är ute med vovve och kille och har en rätt bra tillvaro. Det är dumt att klaga. Det känns att midsommar och semester är på ingång. Även om det känns overkligt att det redan är dags för semester igen, så ska det bli så skönt. Det har varit en intensiv vår och det ska bli så skönt att bara slappna av. Eller ja, släppa jobbet iallafall. Vi får tillgång till vårt hus (!!!) på min första semestervecka. Så hur mycket semester det egentligen blir återstår att se. Jag vet att mycket av den här semestern kommer handla om kök, flytt av kartonger och möbler och inpackning. Jag hoppas att det blir lite ledigt också, men vi får väl se. Med det i bakhuvudet ska vi ha en minisemester över midsommar. Vi åker söderut på torsdag eftermiddag och blir borta tills på måndag. Hastigt och lustigt kom vi på det. Jag tror det kommer bli kanon. Ladda batterier inför det som komma skall. 


Med dom orden ska jag gå och handla mat. Jag tror det blir ceasarsallad. Det är inte fel med sallad dessa dagar. Hade! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards