sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 8 juli 2020

Av Sanna Svensson - 8 juli 2020 00:10

Äntligen strandat i soffan. Den blir skön nu innan sängen också kallar. Dagen började med att det bestämdes att vi skulle ut på fisketur med Linda och Jeppe. Vi åkte till en tjärn i Ytterhogdal. Det blev en dag med regn, grodor och utelunch, men ingen fisk. Inte ett napp. Lite trist. Vi hade hoppats på att få regnbåge men icke sa Nicke. Inte ens ett hugg. Trots att vi knatade runt hela tjärnen. Men men, vi fick vara ute i naturen iallafall. Och det var härligt.


Hemma igen hade vi russinfötter av att ha varit blöta i flera timmar. Vi gick till mamma och åt hemgjord pizza. Det satt verkligen fint.

Efter det plockade jag lite hemma medan Marcus vilade. Sen åkte vi iväg och fikade hos Börje och Pernilla. Efter det åkte vi till lägenheten och hämtade lite saker. Hemma igen körde jag ett race i vedboden. Är det något jag vet, så är det att för ett år sedan hade ett kvällsnöje inte varit att packa ihop ved. Det är det nu och jag gillar det.


Den veden som följde med huset ska packas i kartonger för att den nya veden vi beställt ska kunna packas in längst in i boden.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards