sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 3 augusti 2020

Av Sanna Svensson - 3 augusti 2020 13:00

Sen sist vi sågs har det varit några fina dagar. I fredags åkte vi till Härjis med mamma och junior. Vi tog båten och åkte ut och fiskade. Vi fick upp två fina och sen en drös med mört. Det var en fin kväll och vi njöt av att se på himlen.


Lillebror ser ut som en gangster, ja jag vet.


Innan fisketuren hade jag och Marcus en mysmiddag. Vi drack vin och åt plock. Vinet smakade magiskt och det var mysigt med lite fredagslyx.


På lördagen kom pappa och Anki och hälsade på. Himla mysigt. Dom ville dela spana in huset och kolla vart vi bor nu förtiden. Men sen är det någon som fyller år på fredag, som dom ville fira lite. Vi gick rundtur, åt lunch och fikade, och pratade en hel del. Jättekul med besök!

På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Härjis igen. Vi blev bjudna på middag. Dom andra badade i tunnan, men jag orkade inte, haha. På söndagen sov vi ganska länge. Efter frukost spelade vi kort och sen åkte vi in på Sveg igen. Då cyklade vi in på torget och åt langos och churros. M-M-M. Satt fint!

Senare på dagen gjorde vi inte så mycket. Handlade, tog en promenad, ja inget speciellt.

Och idag är det måndag och ny vecka. Marcus jobbade idag, första passet efter semester. Han kom ihåg hur man gjorde, så det var bra. Efter jobbet idag ska vi beställa tapeter och sen hoppas jag att solen fortfarande lyser när jag slutar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards