sannaveronicasvensson

Direktlänk till inlägg 20 september 2020

Sveg - Arlanda - Malmö

Av Sanna Svensson - 20 september 2020 20:20

Ute på tur, igen. Sista anhalten idag är som sagt Malmö. Det har varit en lång dag som började i Sveg, flyg ner till Arlanda, en låååång väntan på Arlanda och om typ en timme får vi nog kliva på planet. Då är flygningen en timme, sen en taxiresa till hotellet och sen ska det sovas. Imorgon och två dagar till är det utbildning i Malmö som gäller. Sista veckan med plugg och då är det tre dagar i Malmö. Det känns ärligt talat lite segt. Det är så lång resa för tre ynka dagar där nere. Jag hoppas att jag kommer lära mig mycket.

Jag hoppas bara att allting med sista flygningen och så funkar bra. Det här är min allra första flygresa själv. Och när jag och Marcus är iväg är det ju helt klart han som har koll. Jag följer mest med. Men hittills så har det gått bra och jag är lite stolt över mig själv. Pulsen har varit hög några gånger, och det kommer den säkert bli någon gång till innan allt är färdigt.

Nästa gång vi hörs är det från Malmö. Heeej!

( piloten som flög mellan Sveg och Arlanda var riktigt snygg. Lyckades inte ta någon bild, men undra om han är singel? ;) )

 
 
Ingen bild

Piloten

21 september 2020 00:06

Han är inte det! ;)

Sanna Svensson

21 september 2020 20:37

Osis! ;)

 
Lisa

Lisa

29 september 2020 00:14

Men gud, hur litet är det där planet egentligen?

http://www.stockholmphotobooth.se

Sanna Svensson

29 september 2020 10:25

9 platser :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna Svensson - Torsdag 15 feb 21:07

En solig morgon på väg till jobb på annan ort. Vi fick göra en räddningsinsats av vår bro som höll på att rasa när snön smälte. Det var längesen jag kände sån stress som när vi hörde att spikarna centimeter för centimeter drogs ut från hus...

Av Sanna Svensson - Fredag 19 jan 20:03


Och en god frukostmacka åts i solskenet långt inne, borta från kylan. ...

Av Sanna Svensson - Måndag 15 jan 15:46

Den här helgen hann knappt börja innan den slutade kändes det som. Jag gissar att det var för att heeela lördagen spenderades i curlinghallen. Vi har ett tjejlag anmält till division 2-spel. Så i helgen var första sammandrabbningen. Det blev en inten...

Av Sanna Svensson - Måndag 8 jan 12:57

2023. Dags för årets sammanfattning av året som passerat. Eftersom jag varit så himla dålig på att blogga det här året så känns en sammanfattning absolut aktuell. 2023 har innehållit det mesta. Mellanmjölk men främst djupa dalar och höga toppar. Et...

Av Sanna Svensson - 24 december 2023 02:00


Vår jul i år blev inte som tänkt. Influensa som först slog till mot Marcus och sen mig. Det blir så ibland. Jag hoppas att ni alla får en fin jul! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards