sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 21 september 2020

Av Sanna Svensson - 21 september 2020 20:22

Hej från hotellrummet i Malmö! Det är en rätt trött Sanna som skriver och jag ser framemot några lugna timmar på rummet. Mycket intryck och en stegmätare som har stannat på 14 500 steg. 


Dagen började med mingel innan vi satte oss i föreläsningssalen. Det kändes så konstigt att träffa alla. Vi har umgåtts i åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan i två veckor. Och vi har inte setts innan. Så nu var det som att vi kände varandra, fast vi egentligen inte gör det. Aja. Föreläsarna idag var en från Socialtjänsten och en läkare från BUP. Intressanta föreläsningar, verkligen. 


Efter skoldagens slut knatade jag till hotellet. Där köpte jag en supergod smoothie som fick bli dagens middag. Jag tycker det är så hemskt att äta själv på restaurang, så då köper jag hellre något på Ica eller typ en smoothie som får bli middag, haha. Snacka om att inte passa på att utnyttja stora stadens utbud. Efter att jag hade druckit upp den så knatade jag ner på "stan". Jag hade siktet inställt på Gina Tricot för att byta ett par felköpta byxor. Jag trodde att det låg en Gina rätt nära mig, men icke! Så efter typ 2 km knatande kom jag fram till ett stort köpcentrum där jag kunde byta dom. Efter det gick jag in i massa affärer och tänkte jag skulle hitta något kul i klädväg. Men jag var tydligen inte på humör för det utan dagens shopping blev två förlängningsbara grillpinnar till vår kamin och tvål. Yes. Lantis is in the town, så att säga. 


Nu ska jag käka lite kvarg till kvällsmat. Jag köpte chips och cola zero också (ops) som jag ska käka framför något på teven. Lugn och skön kväll.


Jag bor precis vid vattnet, riktigt fint. 


   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards