sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 28 september 2020

Av Sanna Svensson - 28 september 2020 23:21

Det var ett tag sen vi hördes nu. Sist var när jag skrev tenta. Uscha. Jag tror det gick bra ändå, men usch vad jag inte kände mig förberedd.

Helgen bestod av mys och åter mys. Vi har kollat på två Harry Potter-filmer med mamma och junior. Vi har ätit mysfrukost och stökat på här hemma. Det var så skönt att vara hemma från Malmö att jag verkligen ville njuta av både hemmet och att få umgås med Marcus. Babe <3

Igår körde vi ett ryck och tapetserade. Den första riktiga våpen är uppe. Och det blev fint. Vi har gruvat oss så länge. Som ni ser har vi vattenrör som går ut och krånglar till det. Men det gick bättre än vi trodde.


Marcus har kvälls vecka den här veckan. Så vi får se hur mycket som hinns med. Men man vill ju bara få upp allting nu.

Idag var min första jobbdag på tre veckor. Det var ovant men väldigt skoj. Och direkt in i hetluften. Hann inte mer än att säga hej fören det kördes på. Framförallt så var det väldigt kul att träffa alla.

Efter jobbet åt vi mammas kalops till middag. MUMS! Sen har vi gått en sväng, packat upp några kartonger och kollat på PH. Nu ska vi förbereda morgondagen och sen kojsa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards