sannaveronicasvensson

Alla inlägg den 27 januari 2021

Av Sanna Svensson - 27 januari 2021 16:55

Nu var det någon dag sen. Varje dag har jag tänkt att jag ska blogga, meeen så blir det något annat. Så jag gör ett försök nu.

Vad har hänt sen sist? Ja, det bästa är iallafall att vi skrapade ihop några vuxenpoäng och ringde slambilen. Sen ett bra tag har det varit halvstopp i avloppet i vår tvättstuga. Så varje gång man tvättat har det kommit upp vatten och typ rester från när vi diskat. Så vatten och matrester på halva golvet. Mysigt? Nej. Det har resulterat i att man inte vill vara där inne. Men nu är det fixat! Jackpot!!


Det har jobbats. Som vanligt. Mycket hemifrån men några timmar på stationen den här veckan.

Vi har promenerat men det har ju blivit så jäkla kallt igen. Ge mig vår, eller iallafall bara några grader minus.

Vi stökar på här hemma.

Mer än så har inte hänt faktiskt. Just nu ska vi ut och gå. Imorgon är det Svensta som gäller. Snart helg igen. Ja, ekorrhjulet rullar på.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards