sannaveronicasvensson

Alla inlägg under januari 2021

Av Sanna Svensson - 17 januari 2021 21:29

På kvällskvisten påbörjade vi makeover av våra vintrinskåp. Vi har för länge, längesen köpt skenor för vinglas. Nu har vi lånat en såg och ikväll här fräste vi ur baksidan på skåpet för att kunna få in skenorna. Skenorna var typ 0,5 cm för långa... Men vi tog ur ryggen på skåpet och då fick dom plats. Kung! 1 av 2 skåp är klara. Det andra får vi göra klart imorgon.

Sen någongång vill vi sätta in belysning också. Men i första läget blir det såhär. Jag lägger upp en helhetsbild när det är klart.

Av Sanna Svensson - 16 januari 2021 20:09

Ikväll lyser det fint på Svegsgatan. Ett Granngården-besök för Marcus resulterade i några fina maschallhållare.

Av Sanna Svensson - 14 januari 2021 22:28

Just nu i livet händer det inte så mycket faktiskt. Det är mycket jobb. Jobb jobb. Full fart, det händer grejer. Och det är najs. Igår bockade jag av en sak som var lite av en milstolpe och OJ va djupt jag sov inatt - så trött, haha.

Imorgon är det jobb hemifrån som gäller. Och sen helg. Åh va najs med helg. Det blir toppen. Vi har inga större planer alls, städa i kontoret typ. Over and out för nu. Hörs hej!

Av Sanna Svensson - 13 januari 2021 23:04

Min vackra Muminlykta som jag fick av Marcus i julklapp. Själva lyktan är så fin, och sen att det blir skuggor på väggen.


Tur bara att Mårran inte är med på lyktan.. då hade hon hemsökt mina mardrömmar.

Av Sanna Svensson - 9 januari 2021 00:40

Ikväll fick kaminen sig en omgång. All aska sopades ur, den dammsögs, rutorna putsades och listen tätades. Nu är den mer än redo att ge oss värme! Och utan det tjutande ljudet från draget som var förut. Tjoho.

Av Sanna Svensson - 8 januari 2021 21:56

Efter en intensiv fredag ligger vi nu i soffan och kollar på Beck. Det har gått i ett hela jobbdagen. Så vid 15:30 stämplade jag ut. Välförtjänt.

Vi har ätit älgkött och rotsaker till middag. Mmm. Snart kanske en chipspåse kommer fram, vem vet.

I helgen har vi inga planer. Kanske plocka bort julen? Tänkte fixa något annat? Vem vet, vi får se.

Av Sanna Svensson - 7 januari 2021 21:08

Alltså. Vår. Hur härligt med vår? En sol som börjar värma. Promenader på kvällen. Cykla. Grilla. Ja, det hade inte varit fel nu alltså.

Av Sanna Svensson - 7 januari 2021 20:48

Hej från en rätt trött Sanna. Idag var det första gången på väldigt länge som jag var i Svensta och jobbade. Tisdagen före jul tror jag var förra gången? Jag har inte direkt saknat E45:an, det kan jag väl inte påstå.

Jobbdagen har rullat på. Det är fortfarande lite jullunk på jobbet. Inte full styrka och så. Så den här veckan har varit lite mjukstart. Men imorgon är det en viktig dag för mig personligen på jobbet. Stort jäkla steg och jag är taggad. Sen nästa vecka tänker jag att allting kommer dra igång med full styrka.

Efter jobbet så tränade jag ett pass. Ben och mage bjöds på mjölksyra. Det var längesen nu. Och nu dom senaste dagarna har det ju knappt blivit några promenader heller. Jäkla kyla. Så det var skönt att få bli trött i kroppen. Haha, och jag är så trött nu. Vill typ lägga mig nu.

Men innan det blir så ska vi passa på att gå en promenad nu när det är lite mildare ute. Puss och hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards